قوانین مربوط به بازاریابان شبکه ای

 

توکا

 

قوانین مربوط به نمایندگان فروش:

 

کلیه قوانین و مقررات این شرکت منطبق با آیین نامه وزارت صنعت ,معدن و تجارت می باشد.

 

* افرادی که به ­عنوان نماینده فروش شرکت بازاریابی شبکه­ ای توکا عضو وب­سایت می ­شوند به محض ثبت ­نام در سایت مشتری نامیده می ­شوند. این کاربران باید وارد حساب کاربری خود شده و سپس درخواست نمایندگی بدهند تا جایگاه­شان به نماینده فروش تغییر نماید.

 

* کاربران گرامی زمانی که درخواست نمایندگی ارسال نمایند، درخواست­شان به صورت آنلاین به وب­ سرویس وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده و در صورت تأیید، به عنوان نماینده فروش شرکت می توانند فعالیت خود را آغاز نمایند. بدین معنی که علاوه بر فروش محصولات شرکت، مجاز به فعالیت بازاریابی شبکه­ ای و شبکه سازی نیز می­ باشند. پس از تغییر عنوان، کارشناسان مربوطه مدارک و شماره حساب وی را بررسی کرده و در صورت عدم وجود مشکل در مدارک ارسالی، درخواست نمایندگی به تایید نهایی می ­رسد و در صورتی که مدارک صحیح نباشند، در خواست نمایندگی باطل شده و کاربر تا 72 ساعت فرصت دارد تا با مراجعه به حساب کاربری خود و انتخاب گزینه «رفع نقص مدارک» مدارک خود را ویرایش کند تا مجدداً مورد بررسی کارشناسان قرار گیرد. در صورتی که تا 72 ساعت مدارک ویرایش نشود، حساب کاربری کاربر «بلاک نمایندگی» می ­شود که در این صورت امکان خرید و معرفی فرد دیگر به سازمان فروش، برای شخص وجود ندارد.

 

* لازم به ذکر است کاربران گرامی اگر اقدام به ثبت خرید کنند، تنها در صورتی پورسانت به ایشان تعلق می ­گیرد که تا پایان ماه درخواست نمایندگی خود را ارائه نمایند. لذا در غیر این ­صورت هیچ پورسانتی به ایشان تعلق نخواهد گرفت.

 

* توجه کنید؛ شرط واجد صلاحیت شدن دریافت پورسانت سازمان فروش برای نمایندگان فروش، مبلغ 100000 تومان فروش شخصی در هر ماه (بدون احتساب هزینه ارسال،  مالیات بر ارزش افزوده و ادوات تبلیغاتی) می ­باشد.

 

تبصره: در صورتی که مجموع خرید شخصی نماینده فروش در یک ماه شمسی­، کمتر از، مبلغ 100000 تومان فروش شخصی در هر ماه (بدون احتساب هزینه ارسال،  مالیات بر ارزش افزوده و ادوات تبلیغاتی) باشد، نماینده فروش مجاز به دریافت پورسانت نمی ­باشد و اگر شرط فوق در سه ماه خورشیدی متوالی برقرار نشود، نماینده فروش بلاک خرید می ­شود و کلیه ­ی زیرمجموعه­ های وی به یک سطح بالاتر منتقل می ­شوند و اصطلاحاً کامپرس می ­گردند. برای رفع بلاک می­ تواند از طریق دکمه «فعالیت مجدد» که در روبروی پیام بلاک خرید قرار گرفته خود را رفع بلاک کرده و فعالیت خود را از سر گیرد.

 

تبصره : در صورتیکه عملیات فشرده سازی (کامپرس) در مورد نماینده فروش اعمال گردد، وی تمام زیر مجموعه ­های خود را از دست می دهد و اگر بخواهد مجدداً فعالیت نماید می تواند از طریق حساب کاربری خود اقدام نماید. لازم به ذکر است که تحت این شرایط به ­هیچ­ عنوان مجموعه از دست رفته به جایگاه قبلی وی منتقل نخواهد شد.

 

نکته یک: مشتریان ترجیحی در سطح صفر معرف خود قرار می گیرند و میزان پورسانت دریافتی معرفشان برابر  با موارد مذکور در طرح درآمدزایی می­ باشد.

 

 نحوه محاسبه هزینه ارسال محصولات شرکت بازاریابی شبکه ­ای توکا:

متعاقباً پس از تصمیم­ گیری اعلام می گردد.

* هیچگونه خرید اجباری جهت عضویت در بازاریابی شبکه ­ای این شرکت وجود نداشته و عضویت در سیستم بازاریابی شبکه­ ای توکا کاملاً رایگان می­ باشد.

 

* در زمان ثبت­ نام در وب­سایت شرکت، مسئولیت صحت هویت و اطلاعات بانکی ثبت شده هر شخص به عهده خود شخص و شخص معرف وی می ­باشد، در صورتی که شخصی برای فعالیت در شرکت، از نام افراد خانواده خود یا هر فرد دیگری سوء استفاده نماید، جایگاه شخص و معرف وی غیر فعال خواهد گردید.

 

* در این شرکت هیچ­گونه حق بازاریابی بابت عضوگیری پرداخت نشده و پرداخت پورسانت و پاداش ها فقط بابت فروش محصولات این شرکت می­ باشد.

 

* شرکت متعهد می ­شود طبق طرح درآمدزایی بازاریابی شبکه­ ای توکا به نمایندگان فروش خود حق الزحمه پرداخت کند.

 

* شرکت متعهد می­ گردد که کلیه کالاهای فروخته شده توسط نماینده فروش بازاریابی شبکه ­ای را به مشتری تحویل نماید.

 

* شرکت متعهد می­ گردد، جزوات و کاتالوگ­ های آموزشی مورد نیاز کار نماینده فروش بازاریابی شبکه­ ای را در اختیار نماینده فروش بازاریابی شبکه ­ای قرار دهد.

 

* شرکت متعهد می ­گردد که در صورت فوت نماینده فروش، کلیه حق و حقوق وی را به وارث قانونی وی، پرداخت نماید و در صورتی که نماینده فروش وارث قانونی نداشته باشد، کلیه حق و حقوق نماینده فروش به حساب ­های خیریه از طرف وی واریز می ­گردد.

 

* شرکت متعهد می ­گردد کلیه پورسانت و پاداش­ های هر بازاریاب شبکه ­ای را پس از پرداخت کامل خرید کالا و فقط به حساب بانکی خود بازاریاب، تا پایان 7 روز اول کاری هر ماه خورشیدی به صورت نقدی واریز نموده و در صفحه اختصاصی وی در وب سایت شرکت، موخر به انجام عملیات بانکی اعلام نماید.

 

* چنان­چه نماینده فروش از نظرمراجع قانونی، یک فرد ممنوع المعامله و یا تحت پیگرد باشد، هر زمان که شرکت از این موضوع مطلع گردد، قرار داد را به صورت یک­طرفه و بدون اطلاع قبلی فسخ می ­نماید.

 

* نماینده فروش بازاریابی شبکه­ ای متعهد می­ گردد که در هنگام معرفی محصولات و بازاریابی می­ بایست فقط به اطلاعات درج شده بر روی بسته­ بندی محصولات و وب­سایت و مالتی مدیاهای شرکت (کاتالوگ، جزوه،  عکس، صدا، تصویر وغیره) اکتفا نموده و از ارائه هرگونه اطلاعات دیگر و غیر واقعی اجتناب نماید.

 

* نماینده فروش بازاریابی شبکه­ ای حق مصاحبه و یا مذاکره و یا سفارش تبلیغات با و به هیچ ­یک از رسانه ­های گروهی را ندارد.

 

* نماینده فروش بازاریابی شبکه­ ای باید کلیه قوانین و مقررات جاری حاکم در کشور و شرکت را رعایت نموده و به موازین اخلاقی و اسلامی احترام گذاشته و پایبند باشد و نباید مبادرت به فعالیتی کند که ممکن است منجر به بدنامی خود و یا شرکت شود. در غیر این­صورت مسؤلیت و عواقب آن به عهده نماینده فروش بوده و شرکت در این مورد مسؤلیتی نخواهد داشت.

 

* نماینده فروش به عنوان بازاریاب شبکه­ ای این شرکت، حق هیچ­گونه سوء استفاده، دریافت وجه و یا فروش هیچ­گونه کالای دیگری به صورت ترکیبی و یا جداگانه تحت عنوان شرکت بازاریابی شبکه ­ای توکا را به کسی نداشته و فقط حق فروش محصولات این شرکت که در وب­سایت رسمی شرکت می­ باشد را دارد.

 

* نماینده فروش متعهد می ­گردد که کلیه ­ی وجوه پرداختی خود را بابت خرید محصولات شرکت، فقط به حساب رسمی شرکت که به نام شرکت بازاریابی شبکه ­ای توکا می ­باشد، واریز نماید. بدیهی است مسئولیت واریز وجه به هر حساب دیگری به جز حساب شرکت به عهده­ ی خود نماینده فروش می­ باشد.

 

* شماره حساب بانک ملت ................................. به نام شرکت بازاریابی شبکه ­ای توکا

 

* نماینده فروش بازاریابی شبکه ­ای متعهد می ­شود که معرفی و بازاریابی محصولات شرکت را فقط برای مصرف کنندگان نهایی انجام داده و از فروش مستقیم به توزیع کنندگان، عمده فروش­ها، خرده فروش ­ها و واسطه ­ها خودداری نماید.

 

* نماینده فروش بازاریابی شبکه ­ای متعهد می­ گردد که کلیه اطلاعات مربوط به شرکت و مشتریان (تجاری، آماری و ...) را محرمانه تلقی کرده و از آنها در راستای منافع شخصی خودش یا شخص ثالث استفاده ننماید، درصورتی که شواهدی مبنی بر هم­کاری مستقیم و یا غیر مستقیم وی با سایر شرکت ­های بازاریابی شبکه ­ای مشاهده گردد، شرکت حق فسخ یک­طرفه ی قرارداد را برای خود محفوظ نگه می ­دارد.

 

* نماینده فروش بازاریابی شبکه ای حق هیچ­گونه سوءاستفاده از کلیه آرم­ ها، برندها، اسامی، وب­سایت اینترنتی، عکس ­ها، طرح ­ها و مالتی مدیاها و شعارهای متعلق به شرکت را چه مستقیم و چه غیر مستقیم ندارد.

 

* نماینده فروش اختیار اهدا، فروش، واگذاری یا انتقال امتیاز توزیع ­کنندگی خود را به دیگران ندارد مگر با مجوز کتبی از شرکت و نمایندگان فروش مستقیم زیر مجموعه خود.

 

* افراد زیر 18 سال مجاز به ثبت نام و دریافت نمایندگی فروش نمی ­باشند.

 

* تحت تأثیر تبلیغات کذب و دروغین اقدام به خرید مازاد بر نیاز خود و خرید غیرواقعی نکنید. ثبت سفارش خرید صرفاً با انگیزه دریافت پورسانت به ضرر بازاریاب خواهد بود.

 

 بازپس­گیری محصولات

بند ط ماده 7 آیین نامه اجرایی تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی- در صورت فسخ قرارداد بازاریاب، باز پس گرفتن محصولات فروخته شده (حداکثر طی 12ماه منتهی به تاریخ فسخ قرارداد) که قابل فروش مجدد است و استرداد مبلغ دریافتی کالای مرجوعی منهای هزینه ارسال و باز پس فرستادن کالا و سود خرده فروشی تعلق گرفته شده به بازاریاب از قیمت برای مصرف‏ کننده و مالیات غیر قابل استرداد است.

 

تبصره- شرکت بازاریابی شبکه ­ای می ‏­تواند کمیسیون پرداخت شده در ازای فروش کالای مرجوعی را از کمیسیون بعدی بازاریابان سطوح بالاتر کسر نماید.

 

تبصره- محصولاتی که بصورت پک هستند، در صورت باز شدن پک و کسری اقلام آن، پک قابل برگشت نیست و باید تمامی محصولاتی که بصورت پک ارائه شدند، با هم عودت گردند.

 

* درزمان تحویل کالا از صحت و سلامت کالای خریداری‌ شده مطمئن شوید و از دریافت کالاهای معیوب و یا مغایر با سفارش خودداری کنید.

 

* امکان فعالیت همزمان در چند شرکت بازاریابی شبکه‌ای برای شما وجود ندارد.

 

 شرایط تحویل محصول درب انبار

ماده1: کاربر هنگام خرید درب انبار، ضمن انتخاب انبار مورد نظر خود، روز و ساعت تحویل کالای خریداری شده را نیز باید انتخاب نماید.

ماده 2: کاربران جهت اصلاح زمان تحویل، تنها 48 ساعت قبل از زمان ثبت شده در سایت فرصت تغییر  زمان تحویل را دارند.

ماده 3: اگر کاربر در زمان مقرر جهت دریافت سفارش خود اقدام ننماید، یک ماه از تاریخ سفارش فرصت دارد تا با مراجعه­ ی حضوری به انبار مورد نظر و رعایت ترافیک کاری و هماهنگی با مسئولین انبار اقدام به دریافت سفارش خود نماید. در صورتی که در این فرصت اقدام به دریافت سفارش خود ننماید، به صورت سیستمی این سفارش انصراف از خرید تلقی شده و مبلغ آن پس از کسر هزینه­ های مربوطه (پورسانت،  انبارداری) از محل آن خرید به خریدار عودت می ­گردد.

 

شرایط وجود هرگونه مشکل در بسته ­های ارسالی

 تک ماده :کاربرانی که سفارش خود را از طریق پست دریافت می ­کنند، در صورت پاره بودن یا خرابی جعبه از پست تحویل گرفته نشود و در صورت عدم خرابی جعبه پس از تحویل در صورت وجود هرگونه مشکل در محصولات ارسالی حداکثر ظرف مدت 72 ساعت پس از دریافت، از طریق اعلام کسری­، اعلام خرابی محصول و یا مشکلات پستی  که در لیست سفارشات می­ باشد به شرکت اعلام نمایند. در غیر این­صورت هرگونه مسئولیت احتمالی به عهده خریداران می ­باشد.