قوانین مربوط به مشتریان ترجیحی

 

بازاریابی شبکه ای توکا

 

قوانین مربوط به مشتریان ترجیحی:

 

کلیه قوانین و مقررات این شرکت منطبق با آیین نامه وزارت صنعت ,معدن و تجارت می باشد.

 

در قسمت باشگاه مشتریان سایت، افراد صرفاً جهت خرید کالا به عضویت سایت در می­ آیند. این افراد اصطلاحاَ مشتریان ترجیحی نامیده می شوند. در هنگام عضویت این افراد ملزم به ارائه شماره ملی شخصی که آن ها را به شرکت معرفی کرده است می باشند.

نکته یک: این افراد به هیچ عنوان مجاز به ارسال درخواست نمایندگی فروش نمی ­باشند. درصورتی که بعدها قصد فعالیت بعنوان نماینده فروش را داشته باشند، می­ بایست از طریق حساب کاربری خود برای ثبت نام مجدد اقدام نماید.

نکته دو: این افراد قیمت اصلی محصول را با 10% تخفیف امتیازی خریداری می نمایند (این تخفیف در فاکتور قابل مشاهده است) از آنجا که این افراد نماینده فروش شرکت به حساب نمی ­آیند ، هیچ­ گونه پورسانتی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

نکته­ سه: مشتریان ترجیحی در سطح صفر معرف خود قرار می گیرند و میزان پورسانت دریافتی معرفشان برابر با موارد مذکور در طرح درآمدزایی می ­باشد.

 

نحوه محاسبه هزینه ارسال محصولات شرکت بازایابی شبکه­ ای توکا:

متعاقباً پس از تصمیم ­گیری اعلام می گردد.

مشتری ترجیحی متعهد می­ گردد که کلیه­ ی وجوه پرداختی خود را بابت خرید محصولات شرکت، فقط به حساب رسمی شرکت که به نام شرکت بازاریابی شبکه ­ای توکا می ­باشد، واریز نماید. بدیهی است مسئولیت واریز وجه به هر حساب دیگری به جز حساب شرکت به عهده­ ی خود نماینده فروش می­ باشد.

تبصره- مشتریان ترجیحی حداکثر تا 7 روز کاری برای برگشت کالای خریداری شده،  فرصت خواهند داشت و پس از طی این بازه زمانی کالای فروخته شده پس گرفته نخواهد شد.